قوانین و مقررات
با تشکر از همراهان و مشتریان همیشگی کیف و اکسسوری فرجام چانتا لطفا قبل از ثبت سفارش ویدئوی آموزشی نوع ثبت نام و ثبت سفارش که داخل صفحه اول سایت قرار دارد را تماشا کنید و موارد زیر را مطالعه بفرمایید
1-هنگام درج اطلاعات مانند آدرس و تلفن همراه دقت لازم را لحاظ کنید تا اطلاعات درست و دقیق باشد و شماره های تلفنی که ثبت میکنید در دسترس باشند در غیر این صورت فروشگاه تعهدی در ارسال سریع و به موقع مرسوله ی شما نخواهد داشت.
2- لطفا هنگام ثبت و نهایی کردن خرید خود دقت کنید زیرا پس از ثبت نهایی سفارش امکان ویرایش خرید از قبیل کم و زیاد کردن اقلام تغییر رنگ و تغییر در نوع ارسال امکان پذیر نمیباشد
3-سفارش شما پس از ثبت حداقل 72 ساعت بعد(بجز جمعه ها و ایام تعطیل) تحویل پست یا تیپاکس داده میشود و پس از آن ممکن است بین 3 تا 10روز بعد از ارسال به دست شما برسد لذا اگر برای دریافت محصول خود عجله دارید این بازه زمانی را در نظر بگیرید.
4-پس از ارسال کد های رهگیری پست در قسمت پیگیری سفارش شما قرار میگیرد و کد رهگیری تیپاکس برای شما پیامک میشود که برای پیگیری سفارش خود میتوانید از این کدها استفاده کنید.بعد از ارسال و تحویل کد رهگیری مرسوله به شما پیگیری مرسولات با خود مشتری و تحویل گیرنده ی مرسوله میباشد و اگر پس از ثبت شکایت شما در سایت اداره پست به شما اعلام شود که بسته باید از طرف فرستنده پیگیری شود پیگیری های لازم از طرف فروشگاه انجام میشود
5-اگرزمانیکه بسته پستی به دست شما میرسد مخدوش یا باز شده باشد از تحویل گرفتن آن از مامور پست خودداری کنید زیرا اگر خسارتی از طرف پست به مرسوله شما وارد شده باشد بعد از تحویل گرفتن نمیتوانید درخواست خسارت کنید
6-اگر بسته شما بعد از تحویل دارای نقص یا مشکلی باشد که از طرف فروشگاه باشد مسئولیت آن با فروشگاه میباشد و جبران خسارت کاملا با فروشگاه میباشد
7-با توجه به محدودیت های خرید اینترنتی اگر پس از تحویل گرفتن مرسوله موردی وجود داشته باشد که با انتظارات شما متفاوت باشد به شرط اینکه هزینه ی ارسال مرجوعی با شما باشد میتوانید اقلام را مرجوع کرده و مبلغ پرداخت شده بابت محصول را دریافت کنید